ملايرپرس | malayerpress.com



آقای روحانی متشکریم!
كد مطلب : 72

آقای روحانی متشکریم!
سلام آقای دکتر روحانی! بله میدانم شما حقوقدان هستید، سرهنگ نیستید ، شما اهل تدبیر هستید و گفتمان عدالت نه؛بلکه گفتمان اعتدال !
میدانم دولت شما دولت راستگویان است اما چند سؤال از شما رئیسجمهور محترم:
آقای دکتر کارگروهتان را که موظف کردید مفهوم یابی کنند از گفتمان اعتدال زصد می کنید؟ الان کجای راهند؟ چرا مفهوم اعتدالتان منتشر نمی شود؟ شما رئیس دولت راستگویان هستید چرا به مردم واضح نمی گویید که چه افراطیونی را برای یافتن مفهوم اعتدال مأمور کرده اید؟
به راستی چرا کفتمان اعتدال و نه گفتمان عدالت؟ میدانم شما یک حقوقدان هستید و ما از حقوق چیزی نمیدانیم! اما به راستی شما که حقوقدان و رئیس دولت راستگویان هستید بگویید آیا مردم حق دارند بدانند کلیدهای تدبیر شما کجا گم شده یا در کدام قفل شکسته است؟ چرا باید افزایش قیمت خودرو بعد از بازبینی دولت گذشته الان به جای کاهش یا تثبیت همین قیمت با نظر مؤکد وزیر صنعت شما افزایش یابد و شرکتهای جدید خودروسازی که تازه پا به عرصه میگذارند از چرخه تولید حذف شوند وتنها به خاطر اعتراضات مردم قول بدهند که تا پایان امسال اقدامی نکنند؟
مگر نه اینکه شما برای کسب آراء مردم و خود را پیرو ولایت نشان دادن در حمایت از اقدامات مثبت دولت قبل سفرهای استانی و طرح مسکن مهر را از جمله کارهای مثبت دانسته و تعهد به ادامه آن دادید؟ آیا راستگویی مفهومش عکس شده؟ چرا الان هر دوی این عملکردهای مثبت و خیلی از کارهای مثبت دیگر پیشرفتشان متوقف شده یا در نهایت تأسف بیرق عقب گرد به سال 84 یعنی آغاز دولت گفتمان عدالت را در دست گرفته اند و شما نیز این بازگشت را مثبت میدانید؟
آیا از نظر اعتدالیون اصلاح اشکالات یک طرح همیشه بازگشت و توقف آن به زمان قبل از اجرای آن است؟؟ آقای دکتر با مردم روراست باشید و اگر آمارهایتان صحیح است به دعوت دانشجویان پاسخ مثبت داده و پای میز مناظره با رئیس دولت قبل حاضر شوید تا همه بدانند بالاخره آمار واقعی از عملکردها و موجودیتی که شما از دولت قبل تحویل گرفتید کدام است؟ چرا همه گزارشهای ارائه شده پایان دولت نهم ودهم که در حضوری رهبری نیز ارائه شد اکنون به دست توانمند شما معکوس ارائه می شود؟ آب از کجا گل آلود است؟
برادر عزیز! جناب دکتر روحانی1 بی رودربایستی بگویید چرا دولت اعتدال اصرار دارد به بازگشت همه چیز به سال 84؟؟ آیا عملکرد دولتهای قبل از 84 مطلقا خالی از ضعف و اشکال بوده است؟؟
جناب رئیسچمهور! در ارائه گزارش عملکرد صدروزه تان از طرف چه کسی یا چه کسانی مأمور بودید که به جای ارائه گزارش فعالیت انجام شده خود و بیان راه حل برای نقاط ضعف موجود در مسائل مختلف کشور گزارش عملکرد مثبت مسئولین دولت قبل را به نام خود ارائه دهید و از همان روز اول انتخابتان تاکنون نقاط ضعف را برجسته کنید و بسان پتکی بر سر دولت گذشته بکوبید؟ مثلا شاید به 5 روز هم نمی رسید که وزیر ورزشتان از مجلس رأی اعتماد گرفته بود و شما با غرور، تمام تلاشها و افتخارات اخیر ورزش کشور را به نام دولت خود و با شعار برداشتن سایه سیاست از ورزش جا زدید. به ما مردم یگویید خود چه کار مثبتی انجام داده یا نقاط قوت خودتان چیست؟؟
آیا دولت شما در آینده خالی از اشکال و ضعف دوره اش تمام می شود؟؟؟!!!
آفای دکتر با ما روراست باشید و به مردم بگویید آیا نظر شما و دولتتان درباره اقتصاد مقاومتی که فرموده مؤکد مقام رهبریست همان است که آقای زنگنه وزیر نفت پیگیری میکنند؟ تولید و فروش بیشتر نفت و منابع داخلی با حضور شرکتهای محترم اروپایی و...همراه با داشتن سهم سود بسیار؟؟
چراکه شما معتقدید انها قدرتهای برتر جهانند و ما ضعیف و محتاج دست قدرتهاییم و باید مقابل زورگویی و منش استکباری انها سکوت کنیم یا کوتاه بیاییم تا بازیمان به تعبیر شما برد-برد شود . یعنی آنها که زورگوهستند و بالاخره بازی را میبرند پس ما هم سکوت کنیم تا همه برد نصیب آنها نشود و بهره ای هم برای ما بماند!!! این درحالیست که تعبیر صریح قران کریم از عمل صالح عملیست که یغیظ الکفار باشد ، یعنی عمل صالح ما ملت اسلام گرا و دولتمان عملیست که کفار را به خشم بیاورد نه اینکه آنها را از خودمان راضی نگه داریم و برد- برد را در دیپلماسی مان دنبال کنیم و مفتخر باشیم. در این مکتب حسینی پس علم حسین چه می شود؟؟
میخواهیم بدانیم آیا از این دیدگاه اقتصاد مقاومتی چیزی جز وابستگی و نیاز به غرب و استکبار خواهد بود؟ چرا باید آمریکا را با آن خوی استکباری و غیر انسانیش به عنوان کدخدای تحمیلی جهان بپذریم؟
آقای دکتر! ما می خواهیم مطابق حقمان بدانیم چرا در معاهده ی ژنو با اینکه ایران حسن نیت زیادی نشان داده ، از خیلی چیزها کوتاه آمده ، خیلی امتیازها را به طور دائم به غرب داده ، حتی حاضر شده در این وضعیت هزینه ی گزاف باز فرآوری اورانیوم غنی شده 20 درصد به 5 درصد را به خود تحمیل کند و یا متعهد شده بدون اجازه غرب به رأکتورهای هسته ایش حتی آب هم نریزد 6 کشور غربی حاضر نشده اند از تحریمهای اصلی که بر اقتصاد ما موثر بوده بکاهند و این چند مورد کوچک نیز که از آن به عنوان دستاورد یاد میکنید را تنها برای مدتی به تعلیق در می آورند و این چماق آنهاست تا زمانیکه ما خود را به خوردن هویجشان متعهد بدانیم و از اقتصاد نفت محورآقای زنگنه عدول نکنیم!!!
به راستی آقای روحانی!ازکلیپ نوسفرشما هم که منطبق با کلیپ تبلیغاتی آقای اوباما رئیسجمهور کدخدای جهان بود و ترویج خوانندگی بانوان و هزاران نکته ظریف فرهنگی دیگر را جهت نشان دادن چهره رحمانی اسلام به جهان داشت متشکریم! همچنین از انتقادات شبانه روزی شما و دولت اعتدال از دولت قبل ، به جای کار شبانه روزی ان دولت و عدم جوسازیشان متشکریم!
از پایه گذاری فرهنگ ناب اسلامی که دکتر نجفی رئیس میراث فرهنگی شما در رسانه ملی ارائه کردند و عدم وجود شراب و قمار در هتلهای مار ار یک محدودیت جهت جذب گردشگر معرفی نموده یا با شعف از عدم اشکال مصرف خانوادگی قلیان سخن گفتند متشکریم!
در اخر هم ازآقای روحانی متشکریم که در تبلیغات انتخاباتی جایگزینیهای مسئولین در دولتهای نهم و دهم را نابه جا و مخالف اعتدال خوانده و شدیدا انتقاد کردید چرا که دست و بال آقای هاشمی بسته شده بود و اکنون وزیرانتان با لب تر کردن ایشان در راستای اجرای اعتدال شما و نه مخالف قانون نیروهای انقلابی و ارزشی را در دستگاهها درو کرده و اعتدالیون مرتبط با فتنه 88 یا حامی آنها را جایگزین می کنند مثل مناطق آزاد کیش که کارگردان سینما یا آقایان مهر علیزاده ، شمخانی ، احمدی‌، خرم و دیگرانی که چند شغله اند یا ربطی به مدیریت اقتصادی ندارند به کار می گمارند حتی به عنوان عضو غیر موظف که بدون کوچکترین تلاشی فقط مزایا دریافت کند. به قول آقای جنتی! اگر رئیسجمهور از این مسائل اطلاع دارد و کاری نمی کند که وا أسفا و اگر اطلاع ندارد که واحسرتا! آقای روحانی متشکریم!!!؟؟؟





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :