ملايرپرس | malayerpress.com



برپایی نمایشگاه کتاب نویسندگان ملایری
كد مطلب : 5057

به گزارش ملاير پرس به نقل از ايسنا،"رضا براتی زاده" درباره نمایشگاه کتاب نویسندگان ملایری، گفت: تعداد 110 عنوان کتاب از نویسندگان ملایری در مجتمع فرهنگی و هنری به معرض نمایش گذاشته شده و این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم با مؤلفین و تشویق و ترغیب صاحبان قلم به نوشتن در موضوعات مختلف علوم بشری و مورد نیاز جامعه تشکیل شده است.

وی افزود: این اداره آماده همکاری با درخواست های صدور مجوز کتاب برای تألیفات نویسندگان است و با توجه به اینکه ملایر به عنوان شهر فرهنگی استان از پتانسیل های خوبی برای حوزه چاپ و نشر و مشاوره در امور انتشاراتی برخوردار است از توسعه نشریات، مراکز انتشاراتی و چاپخانه ها در راستای حمایت از نویسندگان استقبال می کنیم.

براتی زاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های این اداره در اولین روز از هفته کتاب، برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب در مکان خیابان شهدا، جنب دبستان شهید رجایی است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد 35 هزار جلد کتاب در سه هزار و 500 عنوان برای علاقمندان کتاب و کتابخوانی عرضه شده و کتب آن در برگیرنده موضوعاتی شامل  ادبیات، روانشناسی، دین و مذهب، علوم اجتماعی، خانواده، کودک و نوجوان، هنر، مدیریت و تاریخ  و 5 هزار حلقه سی دی آموزشی و نرم افزار است.

گفتنی است؛ کتب این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف به فروش می رسد و نمایشگاه تا 30 آبان صبح ها از ساعت 10 تا 13 و بعداز ظهرها از 16:30 تا 20:30 در مکان خیابان شهدا،جنب دبستان شهید رجایی برای بازدید عموم مردم دایر است. 

 





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :