ملايرپرس | malayerpress.com



بازهم شیوه اعتدال پرتنش ترین منش را برای عزل و نصب برگزید
كد مطلب : 5069

به گزارش گروه دريافت خبر ملاير پرس در پي تغيير ناگهاني رييس دانشگاه ملايرمجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشگاه ملایر
بيانيه اي صادر كرد كه در اين بيانيه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم باید رفتار مسولان و دولتمردان را زیر نظر داشته باشند؛ برگزیدگان و کسانی در جامعه اثرگذار هستند خطاست اگر خیال کنیم مسئولیت را بدست کسانی سپردیم و آنها مسئولند، ما برویم و مشغول کار و زندگی خود باشیم و به آنها کاری نداشته باشیم. نخیر اگر این طور شد، اگر غفلت واقع شد، حوادث غلبه خواهد کرد ...
امام خامنه ای(مد ظله العالی)
با سلام و صلوات بر روان پاک امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری و همه نیرو های مومن و انقلابی نظام اسلامی و همچنین با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران با وفای ایشان.
مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشگاه ملایر از خدمات و زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر بهمن امانی طی دوران مدیریت بر دانشگاه ملایر تشکر و قدردانی ویژه کرده و برای جناب آقای دکتر حیاتی در دوران سرپرستی بر دانشگاه ملایر آرزوی موفقیت و سربلندی دارد .
پیرو تغییر و تحول صورت گرفته در دانشگاه ملایر یادآوری و تصریح چند نکته را ضروری می دانیم :
1- متاسفانه روال تغییر مدیریت دانشگاه ملایر به گونه ای پیش رفت که به هیچ وجه در خور و شایسته عزل و نصب کارگزاران نظام اسلامی نبوده و باز هم شیوه اعتدال پرتنش ترین منش را برای عزل و نصب برگزید؛ به این صورت که سرپرست وزارت علوم در آخرین ساعات سرپرستی قانونی خود، و در شرایطی که همگان منتظر مشخص شدن وزیر علوم در هفته آینده هستند، در آخرین ساعات اداری هفته، خبر یک عزل و نصب تازه باعث تعجب همگان شد .
2- شایسته است که در دوران مدیریت جدید به حوزه های پژوهشی، آموزشی، عمرانی و رفاهی دانشجویان توجه ویژه و بیش از پیش گردد، که بکار گیری افرادی متخصص، متعهد و کاردان در این حوزه ها الزامی و کارگشاست.
3- همان طور که مستحضر هستید، دانشگاه ملایر حائز دو رتبه نخست فرهنگی متوالی در کشور و موفق ترین دانشگاه در حوزه تربیت حافظان قرآن و ترویج گفتمان قرآنی بوده و جریان دانشجویی دانشگاه ملایر دارای تاثیر شاخص بر بدنه جنبش دانشجویی کشور میباشد که به سبب همین ویژگی ها، دانشگاه ملایر به عنوان فیضیه دانشگاه های استان شناخته می شود. لذا باید گفتمان فرهنگی، قرآنی و تشکیلاتی حاکم بر دانشگاه، نه تنها چون گذشته، بلکه با شتابی فزاینده و رو به جلو به حرکت و تعالی خود ادامه دهد .
همچنین بایسته و شایسته دانشگاه ملایر با ویژگی های ذکر شده این است که با مشورت صاحب نظران، افرادی متخصص، متعهد، ولایی و انقلابی در حوزه های مذکور به کار گرفته شوند تا علاوه بر این که توانایی مدیریت و رشد مجموعه حاضر را داشته باشند، بتوانند موجب وحدت و همگرایی در دانشگاه گردند، نه این که خودشان موجب تنش بشوند.
4- جناب آقای دکتر حیاتی با توجه به اذعان دوستان قدیمی شما و شناختی که از جانبعالی حاصل شده است، ما شما را شخصیتی معتدل و میانه رو میدانیم؛ لذا به منظور عمل به وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر، نکات زیر را به محضرتان یادآوری میکنیم :
از لحظه ای که جنابعالی توفیق خدمت در جایگاه سرپرستی دانشگاه ملایر را پیدا کرده اید، مشاهده شده که جنب و جوش و تکاپوی عده ای معلوم الحال در دانشگاه به شدت افزایش یافته است و قطعا آنها امید این را دارند که از رهگذر تغییر مدیریت دانشگاه، به نوایی برسند و سهمی را از مدیریت جدید طلب کنند .
با شناختی که از جنابعالی داریم، امیدواریم که قاطعیت و صراحت جنابتان امید این نا اهلان را نا امید کند، که حق نیز جزاین نیست .
درپایان ما فرزندان انقلابی سید علی صراحتا اعلام میکنیم که ولایت مداری و برائت از فتنه و فتنه گران خطوط قرمز ما هستند که ذره ای از آنها کوتاه نخواهیم آمد لذا آن سیه رویان بد محاسبه گر که اهل یا ساکت فتنه بوده اند بدانند که هیچ جایگاه و سهمی در مدیریت دانشگاه نداشته، ندارند و نخواهند داشت و در صورت هرگونه تحرکی، منتظر اقدام انقلابی ما باشند.
دانشگاه پایگاه اصلی انقلاب بوده و خواهد بود؛ دانشجو اجازه نخواهد داد دانشگاه خانه امن دشمنان ملت و فریب خوردگان بیگانه شود. مطمئن باشند باز به دست دانشجویان تو دهنی خواهند خورد .
امام خامنه ای(مد ظله العالی) 9/12/1379

والسلام علی من الاتبع الهدی

مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشگاه ملایر
(بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، تشکل قرآن و عترت، هیات منتظران ظهور)





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :