ملايرپرس | malayerpress.com



10 هزار ملایری با شوق دیدار رییس جمهوری به همدان آمدند
كد مطلب : 5481

به گزارش ملاير پرس به نقل از ايرنا مصطفی آزادبخت افزود: مردم استان همدان و شهرستان ملایر با این حضور برگ زرین دیگری بر صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق زدند.
به گفته وی هم اکنون حضور پرشور مردم در ورزشگاه قدس همدان از اولین ساعات صبح امروز بی نظیر است و این امر نشان دهنده پای بندی آنها به ارزش های نظام هستند.
وی گفت: مردم ملایر نیز از ساعت های اولیه صبح روز سه شنبه با حضوری پررنگ و پرشور در محل های تعیین شده برای اعزام به همدان حاضر شدند و در قالب کاروان های منظم برای استقبال از رییس جمهوری منتخب خود لحظه شماری می کردند.
آزادبخت یادآور شد: با توجه به نمادی که مردم ملایر حمل می کنند، حضور آنها بسیار پررنگ و نمود بارزی در ورزشگاه دارد و استفاده ملایری ها از کلاه های بنفش در استقبال از ریاست جمهوری در بین جمعیت جلب توجه می کند.
وی تصریح کرد: به طور حتم این حضور پررنگ و گسترده نشان دهنده این است که مردم بسیار خوب جایگاه شهرستان را شناخته اند و حضور آنها در عرصه های نظام و انقلاب موجب دلگرمی مسوولان است.
به گفته فرماندار ویژه ملایرمردم ولایت مدار و شهیدپرور این شهرستان به خوبی ولایت مداری خود را به اثبات رساندند و نشان دادند که پشتبان دولت تدبیر و امید هستند.
آزادبخت با بیان اینکه استقبال مردم ملایر برای دیدار با رییس جمهوری بی سابقه بود، گفت: علاوه بر کاروان هایی که پیش بینی شده بود، بسیاری از مردم به صورت خودجوش برای دیدار با رییس جمهوری به مرکز استان رفتند.
برای اعزام کاروان های مردم ملایر برای استقبال از رییس جمهوری بیش از 40 دستگاه در نظر گرفته شد.
امروز سه شنبه حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری به عنوان نماینده معین هیات دولت وارد ملایر می شود که بعد از ادای احترام به شهدای جوکار و بازدید از چندین پروژه، در شورای اداری ملایر حضور پیدا می کند.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :