ملايرپرس | malayerpress.com



امروز با داشتن نعمت ولایت کشور ما جزء امن‌ترین کشورهای منطقه است.
كد مطلب : 5525

به گزارش ملایرپرس به نقل از فارس، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: قدرت نظام جمهوری اسلامی متعلق به شهدای والامقام است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید با ادامه راه شهدا و الگوگیری از این عزیزان همواره برای خدمت به مردم گام بردارند گفت: خدمت ویژه به خانواده‌ معظم شهدا که صاحبان و وارثان اصلی انقلاب اسلامی هستند را باید به یاد داشته باشیم.

فرماندار سابق ملایر با اشاره به اقدامات دولت در خدمت به مردم بیان کرد: دولت یازدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که اقتصادی اوضاع بدی داشتیم اما با استفاده از افراد باتجربه و مدیران توانمند امروز دولت اقدامات قابل تقدیری را داشته است.

وی اوج توانمندی‌های دولت یازدهم را در مذاکرات هسته‌ای دانست و افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و هدایت‌های ایشان توانست موفق عمل کرده و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا اثبات کند.

آزادبخت با بیان اینکه ما هر چه داریم از ولایت است گفت: امروز با داشتن نعمت ولایت کشور ما جزء امن‌ترین کشورهای منطقه است.

وی یادآور شد: در سایه رهبری اختلافات در کشور به حداقل رسیده و با هدایت ایشان و تبعیت اعتقادی دولت کمترین اختلاف را در بین سران سه قوه داریم.

فرماندار سابق ملایر در ادامه با اشاره به اینکه مردم ایران در همه شرایط در مقابل ترفندهای دشمن ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: رکن اصلی انقلاب مردم هستند و خدمت به مردم بزرگترین افتخار در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به توانمندی‌های شهرستان ملایر در بخش‌ها مختلف گفت: توسعه و موفقیت شهرستان ملایر حاصل همدلی، انسجام و وحدت بین مسئولان و نمایندگان بوده است.

آزادبخت با بیان اینکه خدمت در شهرستان ملایر برایم افتخار بزرگی بود تصریح کرد: مردم ملایر فهیم و دوست‎داشتنی هستند و امیدواریم مدیران و مسئولان با صداقت تمام برای خدمت به مردم تلاش کنند.





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :