ملايرپرس | malayerpress.com



جشنواره نذر کتاب بكار خود پايان داد
كد مطلب : 5554

به گزارش ملاير پرس به نقل از ايسنا، دبیر طرح "مردمی نذر کتاب، نشر دانایی" در ملایر ‌در آئين اختتاميه اين جشنواره،‌ گفت: این جشنواره که نخستین طرح نذر کتاب به صورت مردم نهاد در استان و شهرستان است، امسال در دومین دوره خود موفق به جلب بیش از 5500 جلد کتاب از گروه‌های مختلف مردمی به ويژه فرهنگیان و اهل قلم بوده است.
"محمود آصفي" ‌افزود: امسال کتاب‌های دریافتی از مردم طی یک دوره سه ماهه در تابستان و پائیز سال‌جاری و به صورت هفتگی در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار از نظر امکانات فرهنگی، توزیع شد.
وي ‌اظهاراميدواري كرد: در آینده‌ای نزدیک بتوان این طرح‌های فرهنگی اجتماعی را وسعت بیشتری بخشید.
دبیرکل جمعیت فرهنگی، اجتماعی صبح ملایر نیز ‌گفت: حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و دولت همواره بر نقش والای مردم در ارتقای فرهنگی کشور تأکید داشتند.
"حميد هنرجو"‌ افزود: مجموعه‌ای از جوانان و فرزندان شهرستان دست به دست هم داده‌اند تا اثبات کنند انگیزه‌بخشی بسیار مهم در همه حرکت‌ها و جریانات موفق محسوب می‌شود اما گاهی متاسفانه این عامل مهم مغفول می‌شود و تصور می‌کنیم که همه راه‌ها به کوچه بودجه ختم می‌شود در حالیکه این گونه نیست.
وي ‌يادآور شد: نویسندگان و اهل ادب و قلم مطرح کشور نیز با امضای آثار خود به "طرح مردمی نذرکتاب، نشر دانایی" پیوسته‌اند که می‌توان به افرادي چون حمیدسبزواری، فیروز زنوزی جلالی، عبدالجبارکاکایی، صابر امامی، سیمین دخت‌وحیدی، کامران شرفشاهی و ... ‌اشاره کرد.
این پژوهشگر فرهنگی، اجتماعی‌ در پايان ضمن اشاره به آغاز مراحل مطالعاتی احداث کلینیک فوق‌تخصصی سرطان در شهرستان ملایر توسط این جمعیت اشاره كرد.
در ادامه مراسم با حضور فرزند سردار شهید "حاج‌حسن صارمی" از تفاهم‌نامه همکاری و احداث کلینیک فی مابین جمعیت فرهنگی، اجتماعی صبح ملایر و مؤسسه خیریه حاتم البرز رونمایی شد.
همچنین از تعدادی از چهره‌های موفق شهرستان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، تجلیل به عمل آمد.

 





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :