ملايرپرس | malayerpress.com



صلاحیت 36 نفر احراز نشد
كد مطلب : 5677

به گزارش ملاير پرس به نقل از ايسنا، "عبدالعظیم رضایی" یک‌شنبه 27 دی در کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، افزود: برخی از رد صلاحیت‌ها به علت عدم‌شناخت کامل هیئت‌های نظارت از کاندیداها و تعدادی نیز با استناد به مواد 28 و 30 قانون انتخابات و مطابق با بندهای مختلف، صلاحیت‌شان مورد تأیید قرار نگرفته است.
وی اظهار کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند اعتراضشان را به شورای نگهبان اعلام کنند تا ظرف 20 روز رسیدگی و نتایج نهایی اعلام شود.
فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انتخابات، مظهر اراده ملی و نماد جمهوریت نظام است، گفت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که مردم سرنوشت کشور و خود را با برگزاری انتخابات رقم می‌زنند.
رضایی با بیان اینکه با برگزاری انتخابات "مردم‌سالاری دینی" در ایران نهادینه شده است، تصریح کرد: دولت یازدهم در شرایط حساس سیاسی و منطقه‌ای 2 انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را در دستور کار خود دارد و همه کشور برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بسیج شده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه مسئول اجرای انتخابات دولت است و هیچ دستگاهی حق دخالت در برگزاری انتخابات را ندارد، ادامه داد: دولت تدبیر و امید به جد مقید به رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
رضایی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده اعتماد مردم به نظام و دولت است از سوی دیگر در عرصه سیاست خارجی، این حضور گستره معادلات جهانی را تغییر خواهد داد و قدرت ایران را در منطقه و عرصه بین‌المللی نمایان می‌سازد.
وی گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات، پشتوانه محکمی برای نظام و دولت خواهد بود و هرکجا عقل جمعی و حداکثری تصمیم بگیرد، به طور قطع از میزان خطاها کاسته شده و کیفیت انتخابات افزایش می‌یابد.

 





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :