ملايرپرس | malayerpress.com



نجات کوهنورد ملایری
كد مطلب : 5954

به گزارش ملایر پرس به نقل از ایسنا،رئیس جمعیت هلال احمر ملایر با اعلام این مطلب، به صعب العبور و برفی بودن منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: تیم امداد پس از جمع آوری ابزار و تجهیزات مورد نیاز امداد و حرکت از مسیر دره شیر و پلنگ به سمت قله کوه سرده در سریع ترین زمان ممکن و بعد از حدود یک ساعت به منطقه مورد نظر در قله کوه سرده رسیدند.

شهاب عظیمی با بیان اینکه عملیات امداد پس از گذشت ۹ ساعت، در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه شب تمام شد، اظهار کرد: بعد از انجام اقدامات ابتدایی و آتل بندی پای مصدوم، اقدامات لازم به منظور برپایی کارگاه برای بالا کشی کوهنورد آسیب دیده انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر ادامه داد: تیم امدادونجات پس از بالا کشی و قرار دادن فرد در جای مطمئن، مصدوم را با گرفتن ۱۰ کارگاه فرود از منطقه یخ زده به مکان امن انتقال داده و سپس به عوامل اورژانس تحویل دادند.

عظیمی در پایان نسبت به کوهنوردی به صورت انفرادی و در شرایط جوی نامساعد هشدار داد و یادآور شد: کوهنوردان هنگام کوهنوردی حتماً وسایل ایمنی لازم را به همراه داشته باشند و خانواده خود را در جریان کوهنوردی و مسیری که طی می کنند قرار دهند تا در صورت بروز مشکل با اطلاع رسانی به موقع به تیم های امداد و هلال احمر، نسبت به عملیات امداد و نجات اقدامات لازم صورت گیرد.

 





نظر شما
* نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
* متن :